Azmeerni action ayat

Welcome,welcome to all of you.You are welcome to read my story of life time.

Tuesday, May 17, 2011

Perangai contoh yang aku tidak sukaaaaaaaaa!

Selasa,17-O5-11. 


Hari niee aku mmg sial skit dri seseorg. Ntah arr papew ngn dia tuh. Tetibe je buat muke x btol kt org. Hah! Koarang bce kan status aku yg ganas2 skit  tuh an an an an? :) HAH! Status aku tu mmg arr ade untk seseorg yg bwak aku mcm sial sket. Smejak dia da ptus ngn pkwe dia tu, dia trus nk gne kn aku untk mndkatkan ngn seseorg yg laki dia tunggu slme 3 tahun lebih. *jap jap jap. aku nk muntah kjp. ugghhh, biaa btol arrr dia tnggu cinte budak 3 tahun lebih tu.. tpi kan ASL DIA NK COUPLE NGN ORG LEN LAH PLAK LAU DIA MASIH SAYANGKN ORG YG DIA TNGGU SLME 3 TAHUN LEBIH TUUUUUUU? ni aku nk mrah ni. ni aku nk mrah ni. Dia ingt senang mcm tu jerr ke mempermainkan hati ex dia tuu? yg dia ngh couple mse tuh? blom lgi smpai 2/3 miinggu lalu da ptus. :o pas uhh pas uhh, dia plak ade ckp kt sorang kwn dia, dia ckp " alaaaaa, xper lah kan, kte boleh couple bnyk lgi org kan. kte msih muda. hehehe :) " wekkkk, mse tu pun aku x nk msuk cmpur ngn hal2 tu. lgi pun kwn yg dia ngh ckp tu pun mcm x bole bla kout. bahahahah~ 
haaaa~ and and mse time badminton pun dia nk mrah ngn aku lah pplak gak? asl? weyyy, yg ko ckp aku cheating pesal? you didn't try much more harder bitch. kau xyaah ar nk membebel bnyk. ko nk control men tdi pun x boleh. nk tngkap bola pun x boleh. alaaa, ko smash aku leyh control and pkul lek bola tu kat ko. pas  tu yg aku smash tu pun kau buat2 tkut bola lak. mmg siaal lah. pstu tibe2 je complain kt cikgu. SIAL SIAL SIAL. Siaal laahh kau! tu laahh, klau men ambik arr seeris2 sikit lau nk masuk quess badminton tu! Jangan nk belagak jer lebih! and and one more thing;


"Don't fuck me.Fuck yourself bitch.Blame yourself cuz you're not trying harder you motherfucking assholes!"

No comments:

Post a Comment